Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

18229

Ολη μου η ζωη -η ζωη μου ως τωρα- συνοψιστηκε σε 5 αριθμους...1...8...2...2...9... αριθμους που χαρακτηριζουν...εμενα?Μαλλον οχι,αλλα με κανουν να αισθανομαι δυνατη,να πιστευω στον εαυτο μου...να συνηδητοποιω οτι οταν θες κατι μπορεις να το καταφερεις...εμεις οι ανθρωποι εχουμε τεραστια δυναμη,απλα...το ξεχναμε καπου καπου...

Οταν με απασχολουσαν αλλα πραγματα εχανα την πιστη μου,ξεχναγα τι μπορω να καταφερω και σκαλωνα σκεπτομενη οσα δεν μπορω... Σκεφτομουνα οσους με απερριψαν κι ελεγα οτι αφου αυτοι δεν ειδαν κατι καλο πανω μου,δεν εχω τιποτα καλο...Ειναι ευκολο να σου μπει το μικροβιο της ανασφαλειας και να λες"δεν αξιζω τιποτα...δεν μπορω να κανω τιποτα...ειμαι ενα τιποτα..."

οχι ομως...ολοι ειμαστε κατι,κι αν μας πατανε οι αλλοι εμεις παλι ειμαστε πιο δυνατοι...αν θελησω μπορω να λιωσω οσους με υποτιμησαν,το ξερω,αλλα οχι....απλα θα στενοχωριεμαι λιγοτερο γνωριζοντας οτι αξιζω καλυτερα...αξιζω πολλα...ολοι αξιζουμε πολλα...βαλε κατι στο μυαλο σου και θα το πετυχεις...Και για οσα δεν πηρα,τωρα ξερω οτι δεν προσπαθησα αρκετα για να τα παρω...Γιατι οταν θυσιαστεις για κατι,το αποκτας...οταν προσηλωθεις σε κατι,σου δινεται...οταν κυνηγησεις κατι,το πιανεις...Το ξερω τωρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου